Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Κρέμα πραλίνα με αμύγδαλα και καραμέλα

Υλικά:
250 γρ. σοκολάτα υγείας
250 γρ. cottage cheese ή τυρί Φιλαδέλφειας
150 ml κρέμα γάλακτος
115 γρ. ζάχαρη
4 κουταλιές της σούπας brandy
25 γρ. αμύγδαλα ξεφλουδισμένα

Εκτέλεση:
1. Βράζουμε την κρέμα γάλακτος και μόλις πάρει βράση την κατεβάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τη σοκολάτα.
2. Ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι να λιώσει η σοκολάτα, προσθέτουμε το brandy, το cottage cheese και 25 γρ. ζάχαρη. (Αν χρησιμοποιήσουμε τυρί Φιλαδέλφειας, μπορούμε να προσθέσουμε και 1-2 κουταλιές στραγγιστό γιαούρτι.)
3. Βάζουμε την κρέμα σε ατομικά μπολάκια και αφήνουμε να κρυώσει.
4. Σ’ ένα κατσαρολάκι ζεσταίνουμε την υπόλοιπη ζάχαρη με 3 κουταλιές της σούπας νερό. Όταν αρχίσει να βράσει, την αφήνουμε 5 λεπτά ακόμα και μετά κατεβάζουμε από τη φωτιά και βυθίζουμε το κατσαρολάκι σε ένα μεγαλύτερο σκεύος με ζεστό νερό για να μην παγώσει.
5. Ρίχνουμε το αμύγδαλο χοντροκομμένο πάνω από την κρέμα και γαρνίρουμε με την καραμέλα.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δημήτρη είμαι ο «ανώνυμος Μιχάλης» Ονομάζομαι Μιχάλης Ρούπας είμαι από τη Θεσσαλονίκη και ζω στο Βόλο. Σου ζητώ συγνώμη για τη σύγχυση. Δεν είχα ούτε έχω τη πρόθεση να καπηλευθώ το πνευματικό έργο κανενός. Ειλικρινά λυπάμαι που σε στεναχώρεσα. Έψαχνα για την «ηδονή» και βγήκε αυτό που άφησα στον «Μαυρόγατο», με συγκίνησε και το σήκωσα. Είμαι άπειρος σ΄ αυτά, καινούργιος στο χώρο και άσχετος. Αν είσαι εσύ ο συγγραφέας, μπράβο μου άρεσε, με συγκίνησε και μου θύμισε ένα άλλο ποίημα «Ν΄ αγαπάς λίγο, να ζητάς λίγα, να δίνεις λίγα….αυτό είναι της αγάπης το μεγαλείο…(δεν θυμάμαι το ποιητή). Σου εύχομαι καλή Ανάσταση. Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ερασιτέχνης της κουζίνας, προσπαθώ να γίνω «μάγειρας». Πολύ καλές οι συνταγές σου. Θα ξεσηκώσω καμιά και να είσαι σίγουρος ότι θα πω από πού τη πήρα. Σ΄ ευχαριστώ Μιχάλης

brexians είπε...

ευχαριστουμε που σου αρεσαν
ναι αμα ξανα αντιγραψεις να βαλεις και την πηγη.

brexians είπε...

με εβαλες γεον ανθρωπα και το εφτιξα και το εφαγα και ειμαι και σε διαιτα ..και ηταν και γαμω !!!

αψογο να το φτιαξετε!!!

nosyparker είπε...

Κι εγώ σε δίαιτα είμαι :-)

Theogr ο κηπουρός είπε...

Γεια με λένε Theogr και κάνω συλλογή blog πού έχουν συνταγές. Αν μου έχει ξεφύγει καμία παρακαλώ γράψτε μου το. Ευχαριστώ